Η Μονάδα Ερευνών Κοινής Γνώμης σε συνεργασία με τη Blueberry διενήργησε τηλεφωνική έρευνα κοινής γνώμης μετά τις Ευρωεκλογές (5-6 και 11-13 Ιουνίου 2014) προκειμένου να καταγραφούν οι αντιλήψεις και οι τάσεις των κατοίκων της Κρήτης μετά τις Ευρωεκλογές.
Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάστηκαν στην τηλεοπτική εκπομπή “Αντιθέσεις” του κ. Γ. Σαχίνη στις 11/7/2014 και σε ρεπορτάζ της εφημερίδας “Νέα Κρήτη” στις 12/7/2014. (Το βίντεο στο YouTube)
Η ταυτότητα της έρευνας έχει ως εξής :
Μεθοδολογία Ποσοτικής Έρευνας |
Τηλεφωνικές Συνεντεύξεων με τη μέθοδο Computer Aided Telephone Interviews (C.A.T.I.) βάσει δομημένου ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου, του οποίου η διάρκεια κυμάνθηκε στα 5-7 λεπτά |
Προφίλ δείγματος |
|
Μέγεθος δείγματος |
Σύνολο n=557 |
Διάρκεια έρευνας πεδίου |
5 – 6 Ιουνίου & 11 – 13 Ιουνίου 2014 |
Μέθοδος δειγματοληψίας |
Στρωματοποιημένη δειγματοληψία με χρήση quota ως προς τη γεωγραφική κατανομή του πληθυσμού βάσει του εγγεγραμμένου πληθυσμού των εκλογικών καταλόγων |
Τυπικό στατιστικό σφάλμα |
Μέγιστο σφάλμα ±4,15% με διάστημα εμπιστοσύνης 95% |
Σημείωση |
Τα αποτελέσματα αποτελούν καταγραφή τάσεων που επικρατούν τη δεδομένη χρονική περίοδο δειξαγωγής της έρευνας και δεν αποτελούν πρόβλεψη ψήφου ούτε εκτίμηση εκλογικής επιρροής των κομμάτων |
Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας φαίνεται στο συνημμένο