24/02/202217/05/2022SIGMA-NEXUS SIGMA-NEXUS: Μελέτη του πλέγματος σχέσεων στη Λίμνη Κουρνά Οι κοινωνικοοικονομικές εκτιμήσεις της περιπτωσιολογικής μελέτης στην περιοχή που επηρεάζεται από τη […]
15/02/2022Επιμόρφωση, Συνεργασίες Επιμορφωτικό Πρόγραμμα για τη Σύνδεση Πρωτογενούς και Τουριστικού Τομέα Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, το «Επιμορφωτικό Πρόγραμμα για τη Σύνδεση Πρωτογενούς και […]
24/09/202015/02/2022MOVING, Έρευνες-Δημοσκοπήσεις, Συνεργασίες MOuntain Valorisation through INterconnectedness and Green growth – Αξιοποίηση ορεινών όγκων μέσω διασυνδεσιμότητας και πράσινης ανάπτυξης Η Μονάδα Ερευνών Αγοράς και Επιχειρηματικότητας του Πανεπιστημίου Κρήτης και η Περιφέρεια […]
25/05/202015/02/2022SIGMA-NEXUS, Έρευνες-Δημοσκοπήσεις, Πηγές στοιχείων, Συνεργασίες Sustainable Innovation and Governance in the Mediterranean Area for the WEF Nexus H MEAE συμμετέχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Sustainable Innovation and Governance in the […]
26/01/201801/08/2018Έρευνες-Δημοσκοπήσεις Παροχή υπηρεσίας στο Δήμο Ρεθύμνου στο πλαίσιο CIVITAS DESTINATIONS Η Μονάδα Ερευνών Αγοράς και Επιχιερηματικότητας συνδράμει το Δήμο Ρεθύμνου στο πλαίσιο […]
20/01/201801/08/2018Πανεπιστήμιο Κρήτης Αλλαγή ονομασίας και σύνθεσης Στην 174/17-1-2018 συνεδρία της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Κρήτης εγκρίθηκε η αλλαγή της […]
14/04/201601/08/2018Έρευνες-Δημοσκοπήσεις, Συνεργασίες Περιφερειακός Μηχανισμός Παρακολούθησης Αγοράς Εργασίας Με στόχο την αντιμετώπιση της ανεργίας στο νησί και την καταγραφή των […]
06/02/201506/02/2015Έρευνες-Δημοσκοπήσεις, Συνεργασίες Μελέτη Προσδιορισμού Τομέων Παροχής Υπηρεσιών από Κοινωνικές Επιχειρήσεις Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Ρεθύμνης ανέθεσε στην εταιρεία Blueberry τη “Μελέτη Προσδιορισμού Τομέων […]
21/01/201522/01/2015Έρευνες-Δημοσκοπήσεις ΕΡΕΥΝΑ : Εθνικές Εκλογές 25 Ιανουαρίου 2015 Η ΜΕΚΓ σε συνεργασία με τη Blueberry διεξήγαγε έρευνα σχετικά με τις […]
11/12/201411/12/2014Έρευνες-Δημοσκοπήσεις Αναπτύσσοντας τη μάρκα “Ρέθυμνο” – Έρευνα & Στρατηγική Το καλοκαίρι του 2014 διεξήχθη έρευνα για τη μάρκα “Ρέθυμνο” (brand equity). […]